sâmbătă, 4 februarie 2012

PESCUIT BLACK BASS

Ei dragii mei CARCOTASI  ce sa mai carcotim ce sa mai vorbim ,hai sa povestim .Ce anume sa povestim?...POVESTI PESCARESTI :)
           In acest post va voi povesti despre prima mea partida de pescuit la BLACK BASS , impreuna cu fratiorul meu mai mic pe un lac artificial din Liguria ,Italia provincia La Spezia.Ce sa va spun, lacul l-am descoperit pe inserat manat de dorinta de a pescui si de a ma relaxa in acelasi timp.Lacul sa format pe locul une vechi exploatatii de piatra si are o adancime variabila 2 - 15 mt adancime. Singurul lucru care a reusit sa ma enerveze a fot gunoiul lasat de persoanele venite sa pescuiasca, o dovada clara ca printre cei ce merg la pescuit se mai afla si astfel de taraturi care in loc sa protejeze frumusetea lacurilor o distrug.Mai jos cateva imagini cu locul unde am pescuit.

A INCEPUT SA IASA SOARELE:)
Aici am inceput sa pescuim ...



Sperand ca aceste lucruri se vor schimba va voi arata cateva fotografii si nu in ultimul rand metodele folosite pentru a reusi sa aveti o captura remarcabila..:)

Ca si momeli am folosit doar cele artificiale ,fel de fel dar nimic nu a dat rezultate pana nu am incercat ca si momeala acest JIG HEAD de diverse culori. 
Nu dupa mult timp am avut si rezultatele asteptate,dupa cum rezulta si din fotografiile urmatoare.

UN FRUMOS BASS DE APROAPE 2,5 KG-- A fost o lupta pe cinste
UN PIC MAI MIC :))) DAR FOARTE BATAUS
AICI FRATELE SE DA IN SPECTACOL :) cateva capturi bune si pentru el

Sa spunem ca nu am avut scule de pescuit profesionale ,dar rezultatele au fost cat se poate de satisfacatoare.Iubesc spinningul deoarece port dupa mine o undita si cateva artificiale cu care reusesc sa am rezultate chiar foarte bune si in plus nu murdaresc lacurile lasand dupa mine cartoane ,cutii de plastic sticle si alte deseuri.

Daca va placut nu ezitati sa lasati un coment si un eventual MIC LIKE:))

Va saluta CARCOTASUL




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu